Ännu en söndag

Shit vad tiden går fort!
Nu är det redan söndag, igen.

I går hade jag lite inflyttningsfest med gänget, såå kul var det! Har verkligen saknat alla och det var synd att alla inte kunde komma... men kul hade vi och fulla var vi ;)
Skönt att jag inte blir bakis, hihi, men trött har jag varit så tog mig en tupplur innan Martin skulle komma hem från styrelseresan.

I veckan ska jag ut och samla in material till examensarbetet!
Det går faktiskt riktigt bra för oss! Känns toppen och vår handledare tycker att vi är kanonbra ;)
Men snart är ju det roligaste över och vi måste skriva ordentligt.. ser inte fram emot det lika mycket!
Google docs är grymt bra med, vi skriver allt där så vi kan komma åt det båda två om vi inte sitter tillsammans och skriver, rekomenderar varmt detta!
Tycker det ska bli så spännande och se vad vi kommer fram till med vår undersökning... vilket driver mig. Hade jag inte sett fram emot resultatet hade jag aldrig orkat med detta!

Och jobb har jag hunnit söka några men har dock inte hört något ännu... får hoppas på det bästa!

Livet kan börja!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas ni hade en toppen kväll igår hjärtat!! Super tråkigt att jag inte hann komma!!! =( pusss <3

2010-10-24 @ 22:36:08
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0