Dö ensam?!

Idag har jag lite kärleksångest/nojja.
Fler och fler i min ålder går och förlovar sig och vad har jag? INGEN
Inte äns lite... eller... det vet jag inte förens i februari men hjälp vilken press...
Och alla är ju typ tillsammans med någon, utom jag.
Usch och fy för kärleken!
Och vart man än vänder sig så är alla kära och lyckliga!
På bussen, på ica, på bio:n, i skolan, på krogen, på kåren... hjälpes! Ge mig lite ro!

Nu menar jag inte att jag hatar er lyckliga kära människor personligen, jag bara hatar att jag inte är en av er...

Jag vill inte dö ensam!


Jaja...

Har invigt mitt badkar och mina badrumsljusstakar idag, fast kom på att jag inte hade något bubbel så det fick bli utan, inte lika roligt, men det funkar.
Jag och Helen gått en sväng i regnet... Det var kul, men kallt och blött.
Pluggat har jag med, inte kommit så långt men jag förstår i alla fall !
Och lagat mat och fryst in har jag med!
Men det blev inte pannkakor... orkade inte, tar det på fredag tror jag.

Nu ska jag försöka ändra min design på bloggen, får se vad som ändras...
//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det kommer bli du och jag, Emma, som dör ensamma. Med varsin katt i famnen sittandes i en knarrig gungstol

2007-12-05 @ 19:25:20
URL: http://humsibum.blogg.se
Postat av: Sara

Men emma du har ju mig:D...du kan få låna min oscar ibland (bara jag får tillbaka honom) love you babe!!!

2007-12-06 @ 16:43:46
URL: http://www.oscarleander.blogg.se
Postat av: Niiinen

älskar dig emma

2007-12-06 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0