Linnéa <3

Idag har jag pluggat... ganska mycket.
Vaknade med sjuk mensvärk så gick inte till skolan idag, utan stannade hemma och pluggade lite. Eller ja, ganska mycket. Så nu har jag bara två böcker kvar till tentan på fredag, och i morron kör vi pluggdag hemma hos mig - jag Sara och Helen!
Jag och Helen har varit ute och gått idag med, en timma ungefär! PEPP-PEPP.
Vi är så duktiga! hihi
Gött hade vi med... pratade om masssa!

Pratat med min älskade Linnéa idag! SJUKT vad man kan sakna en människa! Det är ju hämskt.
Vi måste ses snart! Hon kanske kommer hit i helgen... Wiie.
Vi brukade ju alltid träffas och ha kul... men vi vet ju vart vi har varandra såå, det funkar!

Nu pratar jag med Martin med! Han är bra han...

Meen nu ska jag plugga igen!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0