Tenta och Spy-donkan!

Tenta i fredags då, och det började inte bra!
Jag och Helen hade bestämt oss för att gå till skolan för att rensa hjärnorna och bli snygga... Så när vi var bakom skolan och fick stanna vid röd-ljuset sa Helen att hon var osäker på var hennes legg var.
SHIIIIT - jag hade glömt mitt!
Fick panik-ringa till Lisa i min grupp och fråga om hon hade bil till skolan och om vi kunde åka hämta mitt, och det hade hon. Så jag sprang till parkeringen och vi racade hem till mig... Trodde att jag skulle sabba för oss båda och att vi skulle komma så pass sent att vi inte fick göra skiten... Men vi hann! (enbart för att tentavakterna inte hade nyckel till Bellona)
Sedan är ju frågan hur det gick... det kan ha gått bra, eller skit.

I går var vi ute, jag Helen och Sara, vi skulle gått till X&Y men jag kommer inte in på det nedra stället! Så otrevliga vakter och arga blev vi! Förra helgen, när jag så klart inte var med så kollade de inte legitimationen! TYPISKT
Så vi svor åt dem, och gick mot trägårn, men det va sjuk kö och jag och Sara va kissenödiga som tusan, så vi gick till Swing ändå.
Det va heeelt ok! Sara gick tidigare och lämnade mig och Helen på dansgolvet där vi försökte skaka av oss två läskiga killar som taffsade hela tiden, sjukt obehagliga men vi lyckades smita undan och tog oss till McDonken för Helen skulle ha fyllekäk.
Jag tappade matlusten totalt när vi kände stanken inne på Donkan... USCH! Det luktar alltid flöt och spya där inne! Städa männiksor! Städa! Det är sjukt äckligt faktiskt... Vill inte gå dit igen! Har vart där en 3-4 gånger och har alltid luktat så... USCH!

Glömde skriva att förfesten va hemma hos Oscar och Sara, och singstar as always! <3

Linnéan var här i går med! LYCKA
Jag skulle möta henne på stationen kl 10.40... men jag försov mig och va där kl 11.10, men det hade inte gjort henne så mycket, för hon låg där och sov den lilla kraken! Gick fram och petade på henne lite så hon vaknade...
Förkyld och trött var hon stackarn!
Vi tog oss hem till mig, och åt frukost (min 1:a och Linnéas 2:a) sedan begav vi oss mot Knallelandet!
Jag täntke att vi skulle ta den otroligt smarta genvägen jag hittade en gång... men det lyckades vi inte och fick gå en omväg... men vi kom ju fram i alla fall! Hahaha.
Shoppade loss på Myrorna gjorde vi! Eller ja, Linnéa i alla fall... jag hittade inget speciellt...
Sedan så gick vi och köpte lite julklappar...Så nu är jag helt klar! Jag var iof det innan med, men kompleterade med lite småsaker nu.. hihi

Idag ska jag inte göra något...eller jo.. i Kväll kommer Sara och Helen och jag ska färga Saras hår och vi ska kolla på film... najs najs!
Är ju lediga i morgon! Så sjukt skönt!

Nej nu ska jag slå in julklappar!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

DUUUUDE jag vill också hälsa på dig!!!

2007-12-16 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0