Utmattad

Som jag trodde så blev det inte så mycket sömn i natt...

Helen och jag gick tillsammans till skolan, fort gick vi! Duktiga oss. Vi hann en fixa lite saker innan vi började tillochmed.

Efter skolan gick jag omkring på stan när jag väntade på Helen, vi skulle gå tillsammans hem.
Hittade ett par sjukt snygga skor till tomtegasquen och nyår.. najs najs.
Ska gå o köpa dem efter tentan på fredag eller i helgen.

Idag mår jag inge vidare... Ont överallt och trött som fasen.
Känner mig äcklad med, inget matlust... tror jag är sjuk eller bara aldeles för trött för att fungera.
Vill mest lägga min ner och sova tills min prins kommer och kysser mig och vi lever lyckliga i alla våra dagar... men troligt. Inte.

Nu ska jag kolla på tv, borde fortsätta plugga men är för trött.
Har nästan hela dagen i morgon på mig så det är lugnt.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch jag har också ont i kroppen och är helt utmattad. Mår illa gör jag också. Usch, vi kanske är sjuka?! :O

2007-12-12 @ 20:13:55
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0