En bra dag!

Idag vaknade jag med panik när klockan ringde, hade bara sovit 3 timmar.
Tankarna plågar mig på natten
Slängde iväg sms till Helen och Sara att jag inte kom, och somnade om. Ingen idé att gå på föreläsning om man inte är pigg, man hänger inte med något ändå.
Så jag sov till 10 ungefär och vaknade sedan pigg och glad.

Helen övertalade mig till att simma idag med, så vi möttes strax efter 12 och gick till badhuset!
Vi simmade 45 minuter, asgött! Men vi har mäkta otur med bubbelpoolen hela tiden! Suck.

Sedan gick vi och käkade kinamat, MUMMA!
Ähm, jag gjorde väl bort mig lite, tänkte inte skriva mer om det... mer än att Helen, och jag, skratta så vi grät. Alla tittade på mig/oss.
Efteråt gick vi till Knalleland! Wohoo.
Lite julklappar blev det, och ett duschdraperi!
Var på myrornas med, hittade världens snyggaste jacka med! VILL HA! men den va lite för stor, och ärmarna va för korta... men världens snyggaste var det! LÄTT!
Helen köpte jättefina burkar, bling-bling-burkar... hihi.
Sånnt julmys hade vi!

Nu har jag ätit macka och druckit te.
Tända ljus och mys!

Nu ska jag dricka en till kopp, mumms... och kolla på Äntligen hemma

PLUS att jag fått mail idag!
OCH jag älskar mina små söta tonårstjejer! Ni är bäst!

//Emma - the muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0