Kurslitteratur

Japp.
Dagen började hos tandläkarn, det gick bra. Inga hål, inga problem.

Idag har jag och Helen letat kurslitteratur. Det gick både bra och dåligt! haha
Lite trixigt med alla utskrifterna, och kopieringskortet var en heelt ny grej! Men det gick bra till slut, så i morgon blir det till att plugga.
I morgon ska jag även städa, packa och fixa!

Hemma hos Sara och Oscar idag med.
Jag och Oscar försökte oss på lite musik... tror vi var för trötta så vi sluta, så hade Sara gjort varma mackor åt oss, mumms!

Sedan så kollade vi bilder, tv... Oscar och Sara slogs lite... ja. Sedan var det dags att gå hem.

Pratade med pappis hela vägen hem.
Jag älskar honom igen. Men han är lite jobbig ibland. Men idag gick det bra! Vi ska åka bil i helgen, åka till Julared (våran sommarstuga) och kolla på bygget. Pappa och Gerd ska nämmlingen göra om "lillarummet" till toalett och dusch.
Hurra för att inte behöva gå på utedasset eller duscha i källaren!! ; )

Jao... känner mig meningslös idag lite.
Men det går nog över snart, hoppas jag!

//Emma - no muffin.

Kommentarer
Postat av: helen

du är inte meningslös!! du är bra bra bra :D

2007-11-07 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0