Musikaltema

Idag har jag städat, massa! Torkat av och hållt på. Flyttpackat lite med.

När jag va hos Sara och Oscar i går så pratade jag och Sara om att vi ville se higschool musical 2... Och gissa så lämpligt att både 1an och 2an visades idag på 5an! Så jag ringde henne så kollade vi på dem!
Jag och Oscar åt våfflor med, fast inte Sara, hon gillar inte våfflor.

Efter filmerna kollade vi på Rent med, fast vi började prata om livet och om massa sentimentala men vuxna saker... mysigt var det, sådana samtal som verkigen behövs!
De följde mig hem en bit så jag inte skulle bli våldtagen, fast jag ringde Alexandra sista biten, för att va på "säkra sidan".
Saknar min Alexandra :(


Tack för att ni finns för mig!
Nu ska jag dricka vatten och sova snart...

//Emma - the little muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0