Soppa och choklad

Idag på morgonen hade jag sjukt ont i magen igen... så gick inte på första föreläsningen utan gick upp och åt en långsam frukost och tog det lugnt med allt för att undvika att svimma.
Andra föreläsningen handlade om forskning av läs- och skrivsvårigheter. Ganska intressant och en hyffsat bra föreläsning var det!
Efter så gick jag hem och åt.
Jag pluggade en stund, inge kul... så jag gick och simmade. Massa snygga män där, och ett gruppboende var där med, så söta var de när de skulle simma! Ååh.. jag kanske ska bli personlig assistent i stället!?
Aja.
Efter simmandet så var jag ju hungrig igen, kokade spagetti och åt det tillsammans med tomat och basilikasoppa, sjukt gott!
Efterrätt, choklad.

Nu har jag pluggat lite till, så är klar med både "Den lekande människan" och "Ungdomsgrupper i teori och praktik"  känns mycket bra!
Nu ska jag ägna mig åt Barn- och ungdomspsykologi! Ska bli jättekul! Hoppas den boken är lika bra som gruppsykologiboken bara, annars blir jag djupt besviken!

Jao, snart ska jag kolla på Gray's!
TVÅ avsnitt idag! underbart!

Och idag är jag helt kär... Det är inte så lång tid kvar nu!

//Emma - a chokolate muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0