Tenta...

Jaa.. i morgon är det dags för tenta.
Inte så orolig längre, har redan konstaterat att jag inte kommer att klara det.
Men tycker mina skäl är rätt bra... hur lätt är det att plugga med feber lixom!?

Idag har jag i alla fall pluggat! I går med!
Idag har jag även spenderat tid med Helen, min brud!
FY va bra att jag har dig! Annars vorde jag död... du och jag!
Och i morgon ska vi tentafesta hos Sara! Ska bli jättekul! Ska färga hennes hår med...mycket spännande!

Jag vill med göra nått med mitt hår, men vet inte vad :S

Träffade Sebastian idag med, lite kul! Inte sett honom på jag vet inte hur länge...
Galet.

Jaopp.
Håller på att gå igenom min garderob med.. har inget kul att ha på mig!! SUCK
Är det inte alltid så?!

Jaja.
Nu ska jag läsa lite till, sedan sova!

//Emma - a studying muffin!

Kommentarer
Postat av: emelie

always and forever, man har aldrig nåt att ha på sig!

2007-11-03 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0