Nattbowling

Idag träffade jag Alexandra, bjöd henne på överkokt spagetti och pastasås... jippie.
Men det var jättekul!
Vi bakade kolakakor med... tills på söndag...

Sedan träffade jag Martin en liten snabb sväng på A6, mycket trevligt! var länge sedan jag såg honom nu..!
Vi måste försöka träffas oftare!!
Efter A6 åkte jag ner på stan och träffade min Emelie!
Det var fantastiskt skojj! Tror inte vi träffats sedan studenten..? Vet inte, men jag tror inte det.
Vi åt Tacotallrik på Kaffebönan.

Sedan åkte jag hem, satte på mig andra kläder,
begav mig till Marie och Jörgens nya lgh och kollade på mamma när hon satte upp tapeter... Det kommer bli skitsnyggt!

Så åkte jag till Bankeryd och var med på Diesel.
Sjukt kul att träffa alla igen!
Nattbowling idag! MYCKET kul det med! bilder finns på:
http://Wida.bilddagboken.se

Mina härliga tjejer... usch vad jag saknar er!!
Älskar er så mycket!

Nu ska jag nanna.

//Emma - the muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0