Överraskad!

Dagen började med ett helvete.
Mamma ringde och skulle prata ut om allt... så jag lipade en timma ungefär..
Men så sa hon att jag ska få ha en kanin, så då blev jag glad!
Liam ska den heta tror jag!

Men så ringde Alexandra och sa:
"Hur hittar man i Borås?"
Jag trodde jag skulle dö!
Alexandra och Emil hade bestämt sig för att muntra upp mig och överraska mig med ett besök!
Ni är sötast på hela jorden!
Jag blev sjukligt glad!
Behövde verkligen det...tack så jätte, jättemycket!
Vi åkte till Net on Net, vi fikade på Viskan och hängde på knalleland... jättemysigt hade vi det!

Nu har jag tvättat och pluggat, känner mig duktig och ansvarstagande.
Jag har börjat kolla min ekonomi och mitt shema för att kolla om jag överhuvudtaget kan ha en kanin, och det kan jag... mycket lycka!
För er som nu rynkar på näsan över en kanin kan sluta läsa.
Jag älskar djur, speciellt katter, kaniner och hundar. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan djur...
Är uppväxt med det och saknaden nu är helt enorm!
Så efter nyår är det dags.


Nu ska jag sova.
VFU i morgon igen, men har sovmorgon!

Inget mail idag heller... Jobbigt.
Inte bra att du har kul och inte jag! För då käns det som om det bara är jag som gillar/saknar dig... och såvill jag ju inte att det ska vara!



//Emma - a muffin in shock!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur har du det på fredag?

2007-10-22 @ 17:56:53
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0