Snark!

Ojojojojoj!
I dag höll jag på att försova mig till praktiken... somnade nästan på bussen på vägen dit, även om jag satt o pratade med en annan tjej som med har praktik...

Dagen var allmänt i kaos med.
Barnen kissade på sig, se tappade bort vantar, trillade av gungor, grät, grät, svor, skrek, grät, slogs, bet sig i läppen... mm... mm...
Allmänt jobbig dag helt enkelt!

Hade tänkt gå med, men hade ingen ork i kroppen så åkte bussen hem med.
Illa.

Pratade med Martin med.
SÅ SKÖNT ATT PRATA MED DIG VÄNNEN!
Vi har lika jobbigt båda två tror jag, fast på olika sätt. Ser så framm emot att få tillbringa nyår med dig! Och resan upp och ned med... Du är min klippa när allt annat faller.

Nu är jag tröttare än tröttast
Blir inget pluggande mer idag.
Ska krypa ner och värma mig i sängen, sedan sova.

//Emma - a tired muffin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh lilla Emma. Jag är ledig fre-sön nästa vecka! Ska vi leka på fredag?

2007-10-27 @ 22:25:12
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0