Fest

Ja, idag blir det fest.
Vi har börjat redan nu...
Sitter hemma hos Malin, hon och Helen fixar drinkar och sig själva, jag och Linnéa sitter vid datorn...

Idag är Linnéa här! Äntligen har jag fått besök! :D
Hon får dock stå ut med att dela säng med mig, för jag har ingen luftmadrass... och det glömde jag bort.

Hade Littsem2 idag, hatar den boken nu tror jag. Eller den är ju bra så, men dåligt skriven!
"Det flerstämmiga klassrummet" handlar den om, och heter... läs den inte om du inte måste!

Jao... inget mail idag, men vet ändå inte vad jag skulle ha svarat. Livet är knepigt!!

Nu äter vi översaltade popcorn från gårdagen.. Läskig konsistens men gott!
Haha, lilla Malin... Saltkar är inte lätta att leka med!

Nej. Nu ska jag sluta skriva, börja festa.
//Emma - almost Muffin today!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha du är värre än mig nu förtiden när det gäller festande. Och du "Livet är knepigt, så lev livet och var knepig" Kram! :D

2007-09-22 @ 12:36:24
Postat av: EmelieSlemelie

Jag vill med komma och hälsa på snart! För jag är nästan typ unemployed och har inget liv och bara massa fritid som jag sover bort eller använder till att terrorisera stackars Sandra...

2007-09-22 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0