Hantverkare

Oj vilken natt! Jag har sovit i 12 timmar,löst världsproblem och gift mig!
Jag älskar lyckliga drömmar.

Jag vaknade runt 09.30 och kände mig piggelin! Åt god frukost och duschade lääänge och varmt, helt underbart.

Skolan började inte förens 13.00 idag med handledarmöte.
Jag gillar vår handledare! Hon är rolig, kansig och snäll. Hon förklarade lite hur det kommer bli med andra seminariet, hur våra studiegruppsprotokoll varit, och de har varit mycket bra, tack och lov!
Sedan hade jag ännu en meningslös informationssöks-lektion, gick efter 20 minuter. Tur att man fick det, annars hade jag dött!
- HALLÅÅÅ JAG VET HUR MAN SÖKER EFTER ARTIKLAR PÅ INTERNET!
Jisses.

Och ingen Helen, ingen Sara och ingen Malin idag i skolan... Det är tråkigt utan er!

Suck på dessa hantverkare! -hihi
Det kom hit en man idag och fixade mina persienner.
Men han stökade ner som bara denn och slängde inte de gammla utan jag fick städa och slänga dem och hålla på. SUCK


Nu ligger jag här i sängen, kollar på "sjukuset" och äter vattenmelon.
Fick ett sådant sug efter sommaren idag. Jag längtar tillbaka. Tillbaka till känslorna, människorna, friheten, ansvaret... Jag saknar allt och alla, eller nej... jag saknar inte Bajs-toaletten!
(För er som inte vet något om bajstoaletten så följer historian här: Jag började måndag morgon klockan 07.30 på stadsbiblioteket i Jönköping. Började städa entrén och ingånen, så skulle jag sätta igång med toaletterna. Första toaletten var helt ok, inte så mycket papper på golvet och allt var lixom som vanligt.. Andra toaletten var sådär, välldigt mycket papper på toaletten och det luktade illa. Så skulle jag börja städa tredje toaletten, öppnade dörren och höll på att svimma! Stanken gjorde mig spyfärdig, och synen med... Bajs, överallt. I toaletten, på toaletten, på golvet, på dörren, på handfatet och på spegeln, i papperskorgen låg ett par kalsonger och MASSA bajspapper... JIPPI tänkte jag och höll på att kräkas. Men det var ju bara att gå ut, ta några djupa andetag, sätta på sig dubbla handskar och börja skura. Sedan följde stanken mig hela dagen och jag kände mig sjukt oren.)

Jag väntar fortfarande på kärleken, han har inte behagat svara på mailet ännu... suck.
Varför måste du vara där borta? Kan du inte bara komma hit!?

Nu måste jag pysa, ska göra mig en macka innan idol!
//Emma - almost muffin today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0