Ilsken hamster / glädjebesked

I dag vaknade jag klockan sju.
Jag tassade ut till duschen i hopp om en varm lång dusch, men det blev en iskall och kort... Inget varmvatten alls, otur. Och så tog mitt shampoo slut med. Men jag har köpt nytt.
Efter min "långa varma dusch" åt jag film, müssli, russin, MUMMS!
Skolan flöt inte på riktigt som man hoppats, första föreläsningen var ok, men andra kunde ju kortats ner till hälften!! OJ på den säger jag bara!
Och OJ på hon som satt framför oss och vände sig om och tittade på oss som en ilsken hamster! Titta på någon annan lixom!

På lunchen så gick jag till Ica och köpte bröd och en tårta.
Det är nämmligen så att Rikard i min studiegrupp fyller 30 år idag! GRATTIS! Så jag täntke vara bussig och bjuda gruppen på tårta! Det var MYCKET uppskattat!


Väl hemma igen så ringde Martin och vi pratade lite... Var skönt att prata med honom, det var länge sedan.
Sedan gick jag en sväng, typ runt "city" och ner till stadsparken... Det börjar bli höst nu.
Så gick jag till AB Bostäder med, tvingade till mig en planlösning! Det var inte samma tant där nu så då gick det tydligen få en, HUM, jag undra vad den tanten hade emot mig?
Så kollade jag på den när jag kommit utanför dörren (fick den i ett ihopklistrat kuvert så vågade inte öppna när jag satt där inne!) och med ett litet glädjeskutt så fick jag veta att jag kommer ha en BALKONG! Förstår ni min lycka!?
Ååååh, va bra! Nu vill jag flytta... NU NU NU!

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...
... så är det i min inbox med.
KOM HEM!
Jag vill kunna prata med dig på riktigt! Se dig, ta på dig... Men det kommer en tid för det också. Måste bara vänta i en EVIGHET först! hihi

Hv71 & J-Södra har spelat idag! och elfsborg med, men de är inte lika viktiga!
Vilken sportnörd jag har blivit! haha!
HV71 - Frölunda
6-5

Gud va bra det går för Jönköping idag! I alla fall för hockeyn hihi, lycka.

Idag har jag även invigt brödrosten jag fick efter farmor och farfar, gott blev det. Men jag började nästan gråta när jag tog ut den ut kartongen.
Vilket år det har varit... Suck.
Hoppas nästa år blir bättre!

//Emma - Might be muffin today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0