Otrolig helg

Ja, hjälp vilken helg...!

Fredag:
Förfestandet blev ett jobb, gick till Folkan och satte mig som sovsalsvakt med Mia, Frida, Alexandra och Allo.
Mycket trevligt var det!
Många roliga/fulla människor som gick omkring, sjöng och flirtade villt! Men det va kul..

När vi slutade kl 22 så sprang vi iväg till McDonkan och köpte Cheesburgare, fulla och glada, fast välldigt kissnödiga.
Vi skyndade tillbaka till skolan och gick på toa, festade lite i Moped-Depom rummet, och gick vidare in på Kåren!
Det var kul! Massa roliga människor och såklart mina brudar Sara, Helen och Malin! Goooosh vad vore skolan utan ER!?
Blev av med mina overallknappar, så fick hångla tillbaka dem lite..
Trillade i säng vid 3 ungefär.

Lördag:

Vaknade med ett ryck när klockan ringde kl 9.30
Masade mig ur sängen och hoppade i min overall, som inte va särskillt torr från nattens regn.
Ut i köket och in i kylskåpet, inget där så det fick bli havregrynsgröt.
Åt, satte på mig en till tröja, packade en jacka och lite ombyte i en väska och cyklade bort till Annelundsparken.

Där väntade lekar!
Jag och Anna hade hand om "blöjdyket" och hjälpes vad vi skattade åt bajset!
För er som inte vet vad blöjdyket går ut på:
    En i varje lag ska med hjälp av så många andra lagkamtater man vill gå skottkärra en liten sträcka fram till en blöja. Där i låg bajs (chokladpudding, marsmallows och majs) som personen ska äta, utan att använda hänerna, och inte blir nedsatt av sina vänner. Efter ätandet ska de gå tillbaka igen till starten.
Ganska många blev äcklade, en spydde!
JA han fick sluta äta, Nej han fick städa själv.

Efter några timmar kom Sara och Helen och vi gick ner på stan och åt pizza med Oscar.
Sedan gick vi på marknaden lite.
Så gick jag hem och sydde på några märken, drack gurkvatten och slappade lite.

Så var det dags för förfest hemma hos Sara och Oscar!
SINGSTAR! Guuuuuuuuuuud va kul det är! Jag ägde, not :P
Vi gick vidare till kåren, vilket ös vi hade! haha!
Det var verkligen jättekul på kåren! Bra musik och roliga människor, även om det var rätt tomt.

Rikard, Jens och Lisa i min studiegrupp var där med! Det var mycket trevligt!

Efter kåren gick vi till Snack och käka kebab.
Sedan hem och sooooov!


Söndag:
Vaknade, tittade på klockan, vända mig om, somnade om.
Det var sååå skönt att få sova!
När klockan började närma sig 12 började jag bli hungrig.
Så eftersom jag aldrig hamnade på ica i lördags fick jag ju ta att gå och handla innan jag kunde äta frukost. Det var jobbigt men jag höll på att svälta ihjäl!

Dyrt på ica blev det, men nu har jag mat så det räcker för ett tag!

Gick hem, åt och slappade lite... Kollade på Dirty dancing med. Den är så bra!

Sedan var det dags för mig att gå och köpa Kinamat till mig och Helen och bege mig hem till henne! Vi hade det jättemysigt, åt mat, var ute och gick (Vi gick dit jag ska flytta och kikade lite...hihi) och så kollade vi på grease! Me love that movie!!

Så var det dags att åka hem till mitt.
Plockade undan lite saker, slängde smutstvätten i korgen, som egentligen inte är en korg utan mer som en väska, drack äppeljuice och åt godis...
...och det gör jag fortfarande.

Men nu är det dags att sluta skriva blogg, börja läsa bok.

//Emma the muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0