Systrar

Efter en ganska lång diskussion med Josefine om systrar så måste jag ägna en del av dagens blogg åt det.


Jag älskar min syster.
Även om vi bråkar och jag verkligen inte förstår mig på henne, så älskar ja henne. Jag vet inte om hon vet det, det kanske man borde säga oftare... Men det är hon som är storasyster!
Som när farfar gick bort... jag är så glad över att hon bjöd med mig till kompisen på kvällen, hade jag tvingats sitta i lägenheten själv hade jag nog gått under! Nje, hos kompisen hann jag tänka på allt glatt utan att gråta, kuna sitta nära min syster och känna att det var "vi" på något sätt.
Plus överraskningen att "Dig har vi hört mycket om, på ett possitivt sätt"... Jag trodde verkligen inte hon pratade om mig... Så fel man kan ha!
Nej... nu räcker det med kärlek till systern för ett tag, man ska ju inte överdriva! hihi.


Idag har jag inte vart i skolan.
Vaknade, mådde illa, åt, kräktes, gick och la mig igen...
Vet inte om det kanske va någon form av magsjuka jag åkt på, men vi är tydligen fler som mår dåligt..
Så:
- Helen, krya på dig!
- Mirza, krya på dig!

Massa tankar idag, fast på ett bra sätt tror jag! Jag känner mig glad och lättad.
Jag har även tänkt jättemycket på mina Kidz där hemma, OJ vad jag saknar er! Men jag kommer hem nästa helg och bråkar och skvallrar med er lite! hihi.

Pling i inkorgen och snack på msn idag... Januari med filtar, värmeljus, vin och Dirty dancing (filmen alltiså! eller...ja det vet man ju inte...)
Men det käns bra nu... jag tror ungefär jag vet vad han tänker. Och nu vet jag att han saknar mig!


Idag har jag också Tvättdag! -jippie!
Så nu måste jag sluta.

//Emma - a sick muffin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0