Fantastisk helg

Helgen började helt otroligt bra med ett SM-Guld för Hv71 - KALAS!
Samma kväll var det sommarfest, annordnades av oss i Depom och det var riktigt lyckat, kul folk, bra musik (jag som brännt skivorna) och helt fantastiskt väder!

Helgen gick välldans fort över till lördag och klockan 10 var jag i skolan för fadderutbildning! Jag sattsar på att bli repledare till hösten... mycket intressant! :)
Efter utbildningen blev det städning av blå baren... gick välldans fort så vi passade på att sitta på balkongen i skolan och fika och tjöta en liten stunt i den häärliga solen! Då brännde jag min ena axel litegranna...haha... illa.
Så blev det hem, in i duschen och ner till Norrby och hämta Oscar och Sara! Nämmligen party på G hos Denise och Justine för att fira Denise som fyllt år.
Mycket kul... ändra fram till securitas kom... ojsan.
Vi drog till X&Y - dyrt med bra musik!

Nu är det söndag... jag städar och tvättar lite... ska snart sätta mig på min uteplats och njuta av solen tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: niiinen

saknar dig!

2008-04-20 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0