Fika och Hockey

Idag vaknade jag vid 10, satte på datorn och började pilla med min portfolio... så förbenat tråkigt! Jag orkar verkligen inte! och jag är värd en dags paus FÖR JAG KLARADE KLS TENTAN! Shit va glad jag är... jag trodde verkligen inte jag skulle fixa den! Nu håller vi tummarna för TSI tentan med... *Hållhåll*

Mamma ville bjuda mig på lunch på en libanesisk restaurang så då tackar man ju inte nej! Träffade henne vid 13 och vi åt och hade det gött.
Sedan träffade jag Jonas, välldans länge sedan! Det måste vi verkligen ändra på... Du är så go vännen! Vi fikade och han förvånades över min kaffe-drickning, haha.
Så skjutsade jag hem honom, för att "betala tillbaka" för alla gånger han körde hem mig på nätterna...haha.

Kom hem till mamms, packade bilen och for till Borre!
Ett litet missöde på macken men det löstes ganska smidigt ändå... haha.

Framme i Borre blev det snabbstädning innan Helen kom för att kolla hockey och mysa lite... HV vann ju stoort och Helen blev ledsen, men jag vart glad! Hon hjälpte mig med kläder till sommarfesten med, så nu har jag tre olika att välja mellan... AS svårt ju, men det ska nog gå bra, hoppas jag!

Nu ska jag slökolla på CSI och sova, skola i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0