Picknick

Idag har jag, Emelie och Josie haft picknick!
Lite favourite i repris från vår picknick i stadsparken för ganska exakt ett år sedan!

Började med att plocka upp Josie och sedan Emelie, åka till ica och köpa lite fika och dra upp till Axamo.
Där satte vi oss på bryggan och började käka!
Satt där och hade det gött, så kom två turister ut och gick och tittade på oss, fy sjutton vad irriterande!!

Efter fikat tog vi hopp-kort!
Jag och Emelie hoppade, Josie fotade.
Roligast var att jag och Emelie skämta om att vi skulle krocka... och så gjorde vi det tillslut. Mycket härlig bildserie på den! haha
Så åkte vi till Tahebadet och kolla läget lite.. och sedan upp på Tabergs topp.
Första gången i mitt liv jag var där... ojoj, så många gånger jag vart i Taberg lixom.
Siste så cruisade vi till Månsarp o kolla läget innan vi dumpa Emelie på jobbet och åkte hemmåt.

Fantastiskt roligt vänner!
Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha yeey vi är bäst på att picknicka! bulan är borta, jobbet var nice. fick god soppa och tårta! =)

2008-04-16 @ 17:14:02
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0