Söndag

Måste få ur mig lite saker...
Varför kan endel folk aldrig komma hem till mig? Vi är aldrig här... och det suger.
Jag menar, visst att det är litet men det är absolut inte ofräscht eller nått sånnt... jag stör mig. Jag ska från och med nu vägra komma hem till folk om de inte har bra argument för det!

Och jag stör mig på Dig, du kan fan aldrig bestämma dig! Jag är så trött på dig! Du anar inte...

Idag har annars varit en bra dag!
Städade i Baccus, och fy fan va äckligt det luktade, och jag fastnade på golvet! USCH...
Efter det gick jag, Frida och Johanna och fikade, gottgott! Vi fikade på Bakgården, där jobbar Allo, så hon tog en liten rast och åt med oss... det var trevligt!
En annan människa som var där var rektorn! Skratt!

I kväll var jag hemma hos Sara och Oscar, Helen var med där.. vi kollade på film och åt god mat! Ni är så bra! Mer av er till mig, tack.

I morgon kommer Marty... jag ska tvinga med honom på knalle...måste köpa en klänning eller tyg till att sy en!

Nu ska jag försöka gosa med Noah, i morgon får han ett nytt hem.. snyft.


image33

Kommentarer
Postat av: Niiinen

JAH KOMMER HEM TILL DIG DEN 25!!! :D

2008-04-07 @ 14:54:40
Postat av: Kaos

Jobbigt men bra ändå att han du hittat någon som ville ha honom!

2008-04-07 @ 16:57:13
URL: http://sekasorto.blogg.se
Postat av: Josefine

Tror det beror på lata och bekväma människor det där.

2008-04-08 @ 18:59:49
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0