I baksätet på en bil

Well well!
Då har man flyttat! Det gick jättebra, alla hjälptes åt bra och maten var god! Vädret var å andra sidan inte det bästa, möjligt att det var det sämsta faktiskt.

Nillea kom över i går och hjälpte oss att röjja runt i lägenheten så nu är alla kartonger utan två uppackade!
Nu ska vi bo in oss lite innan det händer mer grejer, men en bokhylla och lite lampor ska införskaffas snarast möjligt. Annars är jag väldigt nöjd med allt, möbleringen blev bra till slut och det känns verkligen att det är vårat! Lycka.

Nu sitter jag i baksätet på fam.Ottehalls bil på väg hem för att fira jul.
Vi blev hämtade och tog omvägen via Göteborg för att plocka upp Daniel på stationen, välkommen till sverige!
Sjukt lika är grabbarna grus nu när Daniel klippt av sig håret han med, snyggve.

Jag vill verkligen hem nu.
Ska klä granen med mamma, Lisa och Moltas i kväll och i morgon blir det till att fira jul med pappa-sidan, blir inget "traditionellt" julfirande... en dag tidigare och inte julmat. Men det går säkert utmärkt, är inte alls sugen på att fira jul i år, för mycket att tänka på och för mycket att göra.
Julafton blir hemma hos mamma, mormor kommer över och det blir en heldag med mat och mys.
Juldagen kommer Martin på dagen och vi ska ha minijul. Kvällen kommer jag tillbringa hos mamma med gäster men Han åker till Nässjö igen och festar. Jag är verkligen inte sugen på fest. Tror min mage tar ut sin rätt och gör mig trött. Bar nog för mycket grejer i flytten trotts allt...
Annandagen blir det kalkonmiddag as tradition...
Julmys med Emelie och Josie på lördagen med! Ska bli grymt kul att träffa er mina brudos!

Naa, nu sitter de små tvillingarna och sover på varandra.. jag är med trött känner jag, men ville uppdatera er lite!

Ha det fint och God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0