Insikt med avsmak

Jag vill verkligen gå ner i vikt, bli lite smalare över magen och rumpan, men det verkar rätt omöjligt.
Jag är inte den som orkar/hinner/har intresset av att gå och träna flera gånger i veckan men det verkar vara det enda som fungerar. Så jag ska nog börja simma igen... Tror jag.

Jag  tänker på hur mycket, vad och när jag äter. Dricker inte heller saft och har faktiskt slutat dricka läsk och bubbelvatten av alla de slag. Efter jul blir det nog till att inte äta godis annat än någon enstaka gång under hele nästa år.

Anledningen till detta inlägg är min insikt att jag nu efter operationen med mina snea ärr har den fulaste mage man någonsinn kan tänka sig, så om den vore lite mindre vore det tusen och åter tusen gånger bättre! Detta måste jag ta tag i.

Men nu ska jag sova.
Tandläkarbesök kl 07.15 i morgon fytusan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du är finast som du är nu! =)

2008-12-12 @ 08:55:10
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Josefine

Håller med Emelie. Men, jag vet hur du fungerar, och jag vet även att man jämför allt med sig själv. Vill själv börja träna, men jag är så usel att jag behöver någon som pushar mig. Så om allt går som jag vill, ska jag börja träna efter jul nångång med Johnny. Men detta pga att jag behöver lite mer muskler, tex i ryggen, så jag slipper genomlida det jag gjorde i somras. Trots brutal viktnedgång från min sida, så ser jag det inte, så att gå ner i vikt känns lönlöst då jag ändå inte ser det. Haha. Men jag hejar på dig! Så länge du inte låter det gå ut över din vardag som så att du Måste träna och Måste äta rätt.

2008-12-12 @ 09:43:37
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Justine

Nej nörd, lägg ner skitsnacket!



Men om du vill böra träna för ett inre välbefinnande då såklart, är jag mer än gärna en träningsvän! Vad tror du?

2008-12-12 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0