Tisdag

Marty kom in på skolan! Wiiie - Grattis älskling!

Yeah.
Nu sitter jag och väntar på att Juggelibugg ska komma hit för vi ska åka och hälsa på hos Annabanana! Roligt!

Idag har vart en högst seg dag.
Gick upp tidigt och började plugga, sedan väckte jag Han och vi åt frukost. Så pluggade och fixade jag en massa innan vi tog oss en lite promenad. Det var skönt men rätt kallt.
Väl hemma stekte jag pannkakor, som vi åt med sylt och grädde, MUMMA!

Tog mig en låång dusch och bytte plåster på magen.
Ett sår ser riktigt bra ut, det minsta ser mest tjockt ut och det tredje är bara skummt... blivit värsta gropen under såret, inte snyggt alls.

Han fixade in min mobil till datorn med så nu kan jag ladda över bilderna och lägga in musik! Gött!

Nej, nu ska jag sätta på mig ett par strumpor, kalla tår är inte the shit.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha mina ärr buktar inåt än. Bara det i navlen som är snyggt. När jag ligger ner så får jag en djup grop där de andra ärren är. Sjukt!

2008-12-09 @ 16:46:10
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Emelie

Emo! Snart är det jul! =)

2008-12-10 @ 15:29:07
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Jonas

Kalla tår kunde man kanske stå ut med, men när det bara är 15 grader varmt inomhus så fryser man om så mycket mer. :/ Brr...

2008-12-11 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0