A day with Dad

Tjopptjopp! Upp tidigt och hej pappa!
Bära saker från bilen in, parkera på gården, dricka te... sedan kolla vad som behövs för dagens snickerier!
Gick ut till bilen igen, och vilken glad pappa jag hade när han såg P-boten! Han ska ringa och klaga, man måste ju få parkera på gåden lite!
Så åkte vi ner mot knalleland, gick på silvan och köpte ett grenuttag och lite skruv och så... körde vidare till Net on Net, pappa köpte sig en jättelång antennsladd till sommarstugan och jag fick en liten radio till mitt kök! Mycket snygg är den!
Körde lite till och hamnade vid icas återvinning, slängde papper, glas och burkar. Så handlade jag lite på ica med...

Hem och börja skruva!

Vi satte upp en tavellist mellan kylskåpet och spisen som jag satte kryddor och te på, mycket snyggt blev det! Så satte vi upp en till tavellist, som det blev tavlor på. Under köksskåpen har jag nu en lampa! Mycket stiligt.
I hallen sattes det upp en helkroppsspegel, mycket mycket bra! Nu vet jag hur jag ser ut - dags att börja hårdträna inför beach-08!
Satte upp ett till badrumsskåp på toan med, så jag får plats med allt... eller ja, det fick jag innan med... men det är alltid bra med förvaringsutrymme!

När allt var klart åkte vi ner till stan och åt på Grekiska tavernan, mycket gott!
trerätters, så åt: Bröd med fetaost, ugnsbakad pasta med nötfärs, Youghurt med valnötter och honung.

Pappis hade med sig en tavelram jag glömmt med, så har satt in massa kort i den och hängt upp den nu, mycket stiligt!
Fick lite gammla utemöbler med till min uteplats, najs najs.

Nu pluggar jag... det går sådär. Alldeles för okoncentrerad och trött... får plugga i morgon efter jobbet!


God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0