Äventyrligt fika

Alltid ska det hända något när vi två är tillsammans!
Först fika, på bakgården, vi beställde båda bakad potatis med kycklingröra, mycket smarrigt tills Hirén hittade en stor brun klump i sin potatis.
Hon vågade inte be om nytt, så jag gjorde det åt henne...
...slutade med att vi fick varsin kycklingbaguette och pengarna tillbaka!

Vi gick en sväng på stan, kollade in isen på torget - den dör.
Gick in på biografen med, tänkte kolla om det gick någon bra som vi kunde gå på... men det gjorde det inte. Smart som jag är så säger jag något liknande "Vilket nedköp!" och precis just då går en som jobbar där förbi och slänger en liten ilsken blick på mig... hehe Woopsan!

Vi snurrade ett tag till, hamnade vid en skola där snygga män tränade innebandy... hahah.
Vi gick förbi Onyx och kollade in och "fönstershopade" lite, mums!


Kollade såklart på Grey's...love it!

Nu ska jag skriva en momentplanering för morgondagens VFU. Inte fullt så pepp för det nej... Men det blir nog fint! Ska ju tova med mina 3 åringar...önska mig lycka till, tack.

Kommentarer
Postat av: Kaos

Lyckat till! Jag har tovat med våra miniscouter... haha så bra det gick! då var yu kanske materialet inte det bäste, så det går säkert bättre för dig ^^

Du får berätta någon gång hur ni hamnade på skolan!

2008-02-22 @ 22:27:49
URL: http://sekasorto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0