Förvirrad?

Idag har jag min handdocka, som för tillfället heter Bob, med mig på VFU:n.
Reaktionerna på barnen var så sjukt kul att se! Någon blev rädd, en blyg, andra skulle spela tuffa och någras ögon lyste lite extra när Bob frågade dem olika frågor.
Mycket lyckat måste jag säga!

Så var det hem, slänga sig på sängen i 20 minuter innan jag diskade all disk (som stått på bänken sedan i söndags kväll)... det tog ett tag.
Efter det lagade jag köttfärssås och spagetti!
Eller som Neo (från min praktik) skulle sagt, skabetti. Hihi.

Men så var det ju dags för kvällens gospelkör!
Skickade sms med Justine om vilken buss vi skulle ta och vi bestämde att jag skulle gå hem till Duniz och Justine en sväng innan! ... Så var det dags att gå, men vart fanns mobilen?
Jag kunde verkligen inte hitta den, så sket i den och gick.
Kören var mycket trevlig idag med! En av gubbarna frågade om mitt hår var "äkta" och ruffsade i det lite! Haha!

Väl hemma gjorde jag en kraftansträngning för att leta efter mobilen, jag hade ju haft den så den måste ju vara i lägenheten i alla fall...
... jag hittade den när jag gett upp, i KYLSKÅPET brevid juicen!
JISSES, jag borde skaffa mig mer koll... glömde ju nycklarna i termobyxorna på praktiken så fick hämta min reservnyckel, haha.
Typiskt! Men nu ska jag sova, man blir väldigt trött av att ha VFU! Och i morgon ska vi göra kartong figurer!



Och, jag känner mig som en liiiten flicka som nyss frågat chansen på någon men inte fått någon ikryssad lapp tillbaka... Misslyckad... Jag säger ju det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är lika intelligent som min mor.. Hon hade lyckats lägga ciggpaketet i garderoben :)

2008-02-07 @ 09:11:29
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0