Hemmafru?

Skolan idag gick fint, föreläsningen var helt ok, lite utdragen dock...
Studiegruppen var givande och trevlig, tycker om den... vi har bra diskussioner och ja, det känns mycket bra.
Efter studiegruppen var det mentorsträff, trodde inte det skulle ge något alls men det gjorde det verkigen! Hon är cool vår lilla mentor!

Tog en promenad hem tilsammans med Justine, mycket trevligt och fint väder som tusan!

Direkt när jag kom innanför dörren blev jag bara sådär hopplöst sur och arg och trött på allting... Min älskade helkroppsspegel höll jag på att krossa och ja... usch.
Satt vid dator ett tag men blev bara surare och ledsnare... så jag gick ut i köket och började laga mat. Började med en ugnspannkaka med valnötter. När den var i ugnen började jag koka ris till en gryta... blev köttfärs, morötter, lök och diverse rotfrukter jag hade kvar i botten av kylskåpet.

Så nu har jag precis ätit... gott blev det!
Jag lagar mycket godare mat när jag är ledsen... skummt.


Kommit fram till att min framtid är att bli Bull-mamma... om jag nu får några barn...

Kommentarer
Postat av: Hon som inte heller har man eller barn

Det där med barn löser sig. Hoppas jag....

Mer god mat åt folket!

2008-02-13 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0