Skita i allt?

Har feber. Det suger.

Mycket i livet som suger....
Jag tror inte jag skulle börjat plugga direkt, för nu vill jag bara sluta och göra roliga saker! Eller, det är ju roligt att plugga med, men kan inte se mig själv sitta här i min lägenhet med skolböcker upp över öronen om 3 år...
Usch.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Vill ju plugga, för vill ju jobba som det sedan. Men "sedan" kan vara om 3 år, eller om 13 år.

Men just nu, så vill jag bara försvinna lite.
Skita i allt och bara göra ingenting och ha det bra för ett tag. Kanske lyckas ragga, det är ju verkligen inte min starka sida men... det gör kanske inget att försöka?
Någon gång måste det ju lyckas kan man tycka...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0