Solo.

Fredag var tenta, gick int tillräckligt bra tror jag inte nej... så jag köpte ett par skor och en kjol! Hehe...

Fredagskvällen tillbringades hos Denise-Dunis-Dennis, mycket trevligt! Det blev tacos, sällskapsspel, stearin lite överallt, två män, tyskt singstar och mycket, mycket skratt!
Helen mitt hjärta var där med! Åh så skönt att träffas igen!

Idag var det rätt svårt att gå upp... blev rätt sent.
Skypade med min lilla Fellgård! Åh va skönt det var att höra hans röst igen... Sakar honom, och Micke med såklart! Önskar världen vore mindre så vi kunde träffas oftare!
Så var det dags att bege mig till Sara och Oscar, de flyttade idag och jag skulle hjälpa!
Lägenheten är så snygg! Jag vill med ha stor! As snyggt i sovrummet med, dubbelsäng och sängbord... om man vore sambo...
Kul att träffa Saras nässjö-vänner! Hihi, få veta vilka det är hon pratar om!

Jag hjälpte min lilla Helen att städa idag med... Stackarn som varit sjukt och inte orkat göra något alls! Och jag kan ju säga att det verkligen behövdes! Haha.

Har en rätt intressant diskussion med Fellgård på msn nu... om sällskap och relationer.
Jag saknar verkligen någon att ha nära. Någon att berätta hur jag mår, hur jag känner, hur dagen varit... någon speciell som man har en såndär härlig kontakt med.
Som man blir glad av så fort man ser, och som det pirrar i magen av när man tänker på.
Men viktigast av allt, att den personen känner lika dant, vilket verkar vara felet i mitt/mina fall.

Och, jag vill ha sov sällskap...

Kommentarer
Postat av: helen

ihhh ja tycker om dig!!

2008-02-10 @ 20:24:05
Postat av: Justine

Vi måste ge oss ut på jakt

2008-02-11 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0