Bara för att

Bara för att jag hade jättekul hos Sara och Oscar i går!
Bara för att jag bestämt mig så ska du ändra dig
Bara för att jag sett fram emot det kommer det inte hända
Bara för att jag ska åka buss ska det bli storm
Bara för att jag inte kunde somna är jag trött
Bara för att ni inte gillar varandra ska jag hamna emellan?
Bara för att jag inte dammsugat på en vecka är det sjukt skitigt...
...och det ska jag göra något åt nu, snart, när jag är klar.

Bara för att Martin klippt sig!

image14

Kommentarer
Postat av: Justine

Jag har lyssnat på "Sorry" många många gånger nu, och jag älskar den! Mycket bra! Ville bara säga det... Kram J

2008-01-18 @ 18:20:15
Postat av: Han på Bilden

Oj! Vilken snygging där!! Kanske kan få honom att signera bilden någong gång? ;)

2008-01-19 @ 16:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0