Borås igen

Ja nu sitter jag här igen.
Allt är precis som förut.. käns inte som om jag varit härifrån alls. Lite skrämmande faktiskt.

Saknar alla från Team nu... speciellt några... Åh jag måste åka och hälsa på dem snart! Annars kommer jag inte att stå ut!

Men som sagt.. nu sitter jag i min lägenhet igen. Ingen som kan kolla hur jag har det, vad jag äter, om jag äter... åh...det är skönt men otroligt jobbigt, på samma gång...

Nje.. har inte så mycket mer att skriva...
...håller på att packa upp julklapparna och all packning... har precis invigt min toaster - MUMMS

Sova tidigt idag!
Skola hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh jag studerade mina biobiljetter. Dom gäller på SF i hela landet! XD

2008-01-06 @ 22:22:35
URL: http://humsibum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0