Hör och häpna, jag är glad.

Idag är jag glad!
Men lite sjuk... alltid ska det vara något!

Skola idag, höll på att inte komma ur sängen, men fick åka med Lisa till skolan så jag gick upp ändå. Vi hade ju trotts allt bara en examination idag... Observationer. Det gick bra! Var ju inte så svårt som jag trodde!
Lisa körde hem mig med, vad skulle jag göra utan henne!?

Hem och satte mig vid datorn, skriver ett "paper" inför morgondagens examination i gruppsykologi!
Har examinationen i morgon klockan 15, så ingen brådska!

Ser fram emot helgen något sjukt!
Ledig på fredag så ska jag det lugnt... och städa hela min lägenhet.
Så på lördag kommer Martin hit och skämmer bort mig lite... vi ska äta gott och kolla på film och ha det gött. Och på söndag ska vi försöka våga oss på gudstjänst här i Borås! Lite nervöst... men det går nog bra tror jag. Jag hade tänkt mig Pingst eller Korskyrkan, kan inte välja just nu men jag lär märka söndag morgon vilket håll jag leds på!

Måndag kommer Josie! Ska bli sjukt kul.
Du är underbar vännen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aww, du är också underbar ;)

2008-01-09 @ 22:28:11
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0