ingen rubrik

Jag glömde ju något av det aldra viktigaste från gårdagen:
I allt som rör sig, lyser eller låter finns ett batteri som ska lämnas åter!



Sitter och tittar på handbollen nu, shit vilken match! Varit spännande och underhållande hela tiden, hoppas de vinner nu bara...
Nerbäddad är jag, trött, seg... kall.
Tror jag blivit sjuk. Mådde inte bra i morse (sov ju inge vidare i natt kan jag inte påstå) och nu mår jag typ... äckligt. Kan inte riktigt förklara men allt känns äckligt.
Dagen idag har annars varti helt OK! Har träffats med studiegruppen och den verkar sjukt go!
As bra att jag är med Justine! Hon är kanon och vi sänker medelåldern med några år, haha.

Har fått jobb idag med! Ska jobba som vikarie på en förskola... Och jag ska få jobba i sommar med när kommunen har en jour-förskola. Ska bli gött! Vet inte hur mycket det blir dock...måste nog söka något mera.

Nu slutade matchen, oavgjort blev det! Tur det, trodde Sverige skulle åka på stryk där...

Och min dator är dum...den är skumm!

Jaojao. Nu prata telefon med Martin.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Justine

oj oj oj vad spännande det var! Här satt man och höll tummarna allt man kunde, tur det blev oavgjort iaf.
Du är oxå kanon! Ser framemot docktilverkning på fredag!
Kram J

2008-01-22 @ 22:46:10
Postat av: Anonym

Vilken sjukt spännande match... Helt slut efter.. Hade nog inte varit lika nöjd om unger hade förlorat :P

2008-01-22 @ 23:46:29
Postat av: Martin

Ah det var ju jag som skrev det där kommentaren då :P

2008-01-22 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0