Kort sammanfattning av Teamlägret

OJ säger jag bara!
Vilket nyårsläger det varit... helt sinnessjukt.
Träffat så sjukt mycket nya helt underbara människor. Gud är lätt närmare nu än någonsinn innan!
Orkar inte skriva allt som hänt...men här kommer några väl utvalda ord som sammanfattar min resa(bildligt och bokstavligt)

bil - Göran!
väntan
längtan
Gud
vänner
tårar
panik
ångest
kärlek
lycka
stress
glädje
skratt
tid
bön
sång
livet

Ja... Jag har haft det sjukt bra, sjukt jobbigt och sjukt roligt! Längtar tillbaka.
4 människor av de jag träffat ver jag redan att jag aldrig kommer att glömma, ni är GULD värda! Jag tror inte ni förstår hur jag känner för er.
Åh... kom till mig kära vänner!
Jag kommer inte stå ut med tystnaden i min lägenhet när jag åker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0