Martin på besök!

Nu sitter jag här mätt och trött.

Idag sov jag gööööör länge för att sedan stressa lite för att komma ner till stan och fika med Sara och Oscar. Efter fikat gick vi hem till dem och jag och Oscar spelade in en låt tillsammans... det blev mycket bra! Gå in på våran Mycspace eller klicka: Lyssna här

Sedan kom min Martin.
Vi åkte till ica och handlade lite innan vi åkte hem till mig och chillade lite. Vi pratade om tatueringar och piercingar, mycket intressant att höra vad han tycker faktiskt!
Sedan så bestämnde vi oss för att äta kinamat och åkte ner på stan och köpte på ChinaTown - min olycksrestaurang! Haha, jag kan inte vara där... gör bara bort mig! (Idag med...)
Åkte hem och åt, Jättegott!
Kollade AFV - roligt!- och sedan så körde vi lite Guitarhero! Så kul är det! Men Martin är alldeles för bra för att spela mot, han vinner hur lätt som hällst!

Så efterrätt, Ben & Jerry's!
Martin hade aldrig ätit det innan så han blev possetivt överraskad... och jag älskar det lika mycket som innan, haha.

Nu kollar vi slutet på Sagan om konungens återkomst och chillar igen.

I morgon blir det kanske gudstjänst. Jag är inte så pepp på det just nu men vi får se om det ändras tills i morgon då det är dags!

Kommentarer
Postat av: Sara

Emma!!! va gjorde du denna gången på chinatown?? snubblat igen:D

2008-01-13 @ 19:30:02
URL: http://www.oscarleander.blogg.se
Postat av: Josefine

Vafan, jag fattade aldrig att det var du som sjöng! Aldrig hört dig sjunga. För det var väl du?

2008-01-13 @ 22:51:56
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0