Romantik

Efter en lång helg åkte jag i morse tillbaka till mitt regniga men lite halvromantiska Borås.
Ja, du läste rätt, idag va hela stan lite romantisk sådär... kan inte förklara riktigt hur det var med. Ja. Lite romantiskt var det i alla fall!
Kan vara jag som går i kärlekens tanknar med... men jag vet inte.

Nu ligger jag i sängen och dricker apelsinjuice och kollar på tv efter att ha städat efter hantverkarna. Det var dammigt kan jag lova! Men nu är det snyyggt! De har dock inte gjort klart allt, tror jag inte...eller a, jag tycker inte det. Får se om de kommer i morron annars får jag ringa.


Min lilla Martin är i lumpen nu... saknar honom redan!
Det är bara 11 månader kvar nu! Haha.

Har huvudverk med, illailla. Tror det är för att jag är trött... eller ja, jag hoppas ju det i alla fall!


Nu har jag sovit en liten stund... Galet va skönt! Pratade med pappis i telefon med.. han kommer kanske hit nästa helg!

Satte mig och läste igenom hela kurshandboken och skrev in i almenackan med, OJ vilken soft kurs måste jag bara få säga! Så skönt!
Nu ska jag plugga lite till tentan... svårt att koncentrera mig men det ska nog gå bra!

Helgen var för övrigt mycket bra!






Nu funderar jag skarpt på att klippa av mig håret..eller ja, inte hela, men en bit!
Och i morgon ska jag och Justine gå på kör! Ska bli sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Romantik i Borås? Är du sjuk?
Tack för den otroligt fina kommenataren. Jag ler än :)

2008-01-29 @ 18:34:33
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0