Att gå brevid

Ja så skriver jag åter igen om jobb...
De ringde från hemtjänsten på rosenlund i måndags eftermiddag, tisdag morgon var jag där på intervju och idag jobbade jag första dagen. Eller ja, jag gick brevid. Det var en helt ok dag. Trodde det skulle vara värre men nu eftersom jag inte behöver vara själv i början så gick det väldigt bra.
Men egentligen är det ju meningen att man bara ska kolla när man går brevid, eller? Jag gjorde massor... i alla fall när det var städ. Inte för att det gör mig så värst mycket, men ändå...
Nu så ska jag väll snart kolla fotbollen då med Moltas. Jippie.
Kanske att man går ner på stan och kollar folk om Sverige vinner, men det får man ju se då. Är sjukt trött med, började 07.30 och jobbade till 16.00... och samma tid i morgon med, vad jag vet.

Men nu blir det banankaka.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Välkommen till slavarnas värld. Och när man går bredvid gör man saker, tittar först, agera sen, typ. Iaf var det så för mig. :) Hoppas du trivs! :D

2008-06-18 @ 20:56:54
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0