Midsommar i år igen

Ja så har man firat midsommar även detta år... Torsdag blev det mat och bio med Sara, Oscar och Martin, mycket trevligt! Vi såg "The Happening" den var rätt störd... Fredag var jag helt ur fokus och sov mest hela tiden, var lite taxi åt pappa och Gerd och så blev det mer slapp efter det... men lagade i alla fall god mat på kvällen åt mig och Marty!
Lördag blev party på kvällen här hos mig, mycket trevligt!
Söndag (idag) blev middag i stugan med pappa, Gerd, Martin och Fredde. Sedan började jag jobba klockan 16.

Ungen ska förresten inte alls heta Selma utan Astrid, Hulda, Paulina... söttsött.

Jobbar fram t.o.m lördag nu...
Kommer sova halva söndagen. Andra halvan blir att åka till Borås och hämta lite saker.

Nej. Är inte pigg på detta längre så nu ska jag sluta skriva.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Välkommen till en arbetares vardag. Visst suger det?

2008-06-23 @ 07:34:36
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Kaos

Värsta goa lördakvällen :) Tack för den!

2008-06-27 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0