Livet är orättvist

Idag är inte en bra dag.

Du finns tydligen inte längre i mitt liv, kul...

Jag har ont i alla leder, snorar som jag vet inte vad, har ont i halsen och i magen. vaknade på tok för tidigt för att vara nyttigt och mådde illa.
Jag skulle vilja gråta och hoppas att det jobbiga försvinner, men det går inte. Jag har kollat på The Notebook, Lejonkungen och något sorgligt klipp på youtube utan att tårarna kom.
Nu vill jag bara kräkas. Kräkas och hoppas att allt går över, att det forsar ut ur kroppen. I natt hade jag en hämsk dröm, inte en mardröm utan bara en hämsk dröm.. och tolka inte detta fel nu, men jag hade anorexia och jag var så lycklig.
Tänk om det är lösningen på allt?
Fy va hämskt.

Just nu längtar jag verkligen inte till helgen (förlåt Linnéa)... jag vet att jag har lovat och att jag inte kan bakca ur, men jag skulle så gärna vara hemma och sova... banta... sova.... sova...!
Jag orkar inte med livet nu. Det är för jobbigt.
Måste börja gå ner i vikt nu annars kommer jag aldrig få någon.

Livet är orättvist.
Idag hatar jag livet.

Kommentarer
Postat av: Justine

Du lägg av!! Du behöver inte banta!

2008-03-05 @ 17:00:48
Postat av: Sofie

Nej, det behöver du verkligen inte! du är den vackraste sysslingen man kan ha!

2008-03-05 @ 20:21:21
Postat av: Denise

nää emma! du som e så fin så fin! lägg av med de dumma tankarna! du får komma hit till oss och mysa om du känner dej nere

2008-03-10 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0