Onsdag?

Idag var det onsdag igen, tydligen. Jag har blivit helt veckovild igen... Påskens alla lediga dagar som ställde till det för mig ännu mer tror jag...
Idag har jag några saker att ta upp på min lista så...
... jag börjar med att berätta att gårdagskvällen spenderades med Saris! Henne saknar man ju hela tin! Mycket trevligt, hon vet hur hon ska göra mig glad hon! Glass och prat i soffan, iof varvat med en del plugg med fokus var ändå på glassen här! När jag gick hem frös jag ihjäl, missade bussen vid skolan men hann gå i fatt den till busstorget, lyckan var stor när jag kännde hur mina ben (eller ja, det högra) tinades upp av bussens element som var på för ovanlighetens skull!

Dagen idag började med tenta, alltid lika kul...inte. Men jag tror nog det gick bra ändå! Jag hoppas det i alla fall... Började nästan i katastrof när jag rotade i väskan och letade efter mitt pass, man måste ju legitimera sig, men jag kom på att jag ju har körkortet! Skratt.
Annat som var skratt var att man var tvungen att sitta i 40 minuter... men att vi fick gå allihop efter 35... och att gubben som "vaktade" var vimsig och skumm.
Efter tentan träffade jag min Hirén! Oj vad jag har saknat dig vännen, har ju inte setts på skitlänge! Träffade på Lisa med, inte sett henne på länge heller... jag är visst en dålig vän. Anledningen till att jag faktiskt stannade i skolan efter tentan var ju Fösarnas (förskollärarnas) utställning! Mycket roligt var det, massa fin, massa fult!

Hem åkte jag igen och satte mig på sängen, startade datorn, gick ut i köket och fyllde upp en flaska vatte, tillbaka till datorn, startade upp Word och fortsatte med min portfolio. Den ska ju lämnas in på fredag. Jag är faktiskt klar med allt utan ett litteraturseminarium, inledningen och innehållsförteckningen. Portfolion ska skrivas ut i morgon hemma hos Saris... tack för det hjärtat!
Vi ska även (jag och Sara alltså, inte jag och portfolion) käka på Viskan! Kycklingtallrik för Saris, Kycklingbaguette för mig!

Nu har jag precis ätit Våfflor, med jordgubbssylt och Creme fraishe - mycket gott! och med högra örat och ögat följer jag Hv71 - Timrå... Hoppas som tusan att Hv vinner! Efter hockeyn blir det fotbollen varvat med Gray's!
Sedan blir det sova i sängen innan morgonen kommer och jag ska skriva klart litteraturseminariumet... usch och fy.

Jag fick veta att det blir invigning för oss nya i Depom nästa helg med... är nästan nervös!

Sov gott, plugga lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0