Påskstorm

Kom nyss hem från en trerättersmiddag hos min far - Trevligt!
Jag och systern planerade och lagade förrätten - minipajer med ädelost, solroskärnor och tomat
Gerd och Fredrik huvudrätten - Filé provensale
Pappa efterrätten - Charlotte rouse

Men i går träffa jag min Emelie!
Jag hämtade henne så gick vi på stan en sväng... pröva solglasögon och skratta åt varandra lite, mycket trevligt!
Fikade på Johans med, morotskakan, det var det bästa!!

"Jag säger som Linda - Hur svårt kan det va?!"

Gud va jag skratta!

Klippte av mig håret med, kort pluff blev det, sommarfrillan typ,..
Sedan åkte jag och mamma och mormor till ica maxi och handlade en massa. Tog evigheter och jag va stressad för skulle hem till Alexandra och käka tacos med henne och Tobias!
Det var jättegott och jättetrevligt, borde göras igen!

Nu väntar jag på att stormen ska slå till... vill ha storm! kaos! mys...


GLAD PÅSK ALLA!

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

Glad påsk hoppas inte det blir storm så jobbigt :P

2008-03-21 @ 23:37:31
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Malin

Glad påsk!
Ses i borås sen nästa vecka :)

2008-03-22 @ 10:53:44
Postat av: Sara

Åhh...jag vill se nya frillan:D ses snart gumman! puss

2008-03-22 @ 12:52:52
Postat av: Justine

Glad påsk! Jag vill oxå se nya frillan!

2008-03-23 @ 11:05:41
Postat av: Emelie

Haha ja hur svårt kan det va?! ;) vill se ditt nya hår! Jag saknade dig så fort jag satte mig på bussen!

2008-03-23 @ 22:21:41
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0