Apoteket sviker oss alla

Denna natt bjöd inte på mycket sömn.
Jag satt i stället i köket med en flaska vatten, en ask med halstabletter och ett paket alvedon, tror ni att det hjälpte mig något? - Nej. Jag är härmed sjukt besviken på apoteket, vars halstabletter fungerar lika bra som läckerol... fnys! Inte änns bafucin hade de inne, katastrof. Jag är sjukt besviken.
 Så det blev ungefär en 3 timmars sömn innan klockan ringde och det var dags att bege sig till VFU:n...
... nej, jag ringde och sjukanmälde mig för att få sova och hoppas på att jag ska klara av resten av veckan.
Vore sjukt jobbigt att ta igen en massa dagar i sommar, eller i höst, så hoppas på en lång natt med god sömn och en ny hals i morgon när jag vaknar.

Men innan natten stundar ska jag, tillsammans med hela Hässle, slänga skräp.
Idag är det nämmligen "skräpslängardag" här. Kanoners! Man bär ut all skit på gården så kör de bort allt sedan, skönt!
Hoppas bara de sorterar lite... jag menar... på något sätt? Typ glas vs. trä och metall? Annars tänker jag nog bära bort allt mitt skräp till innsammlingen ändå. Sjukt ovärt annars!

Nej men om man ska diska med?
Är man två blir det minst dubbelt så mycket disk, bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: Kaos

Inte ens bafucin!? Illa! Det är ordet för detta... Illa och inget annat än illa. Lider med dig, verkligen!



Sötis, hoppas med de kan sina sop-saker!

2008-05-19 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0