Kärlek till sjukhus, NOT!

Efter en sjukt trevlig helg med besök i metropolen Rabbalshede som slutade i söndagsmys med Marty så är det ju inte konstigt att måndagen börjar med huvudvärk, hosta och ångest.

Sjukhuset idag
Gick väll ganska käpprätt åt helvete, med bula på ådran och stick i två fingrar. Trodde jag skulle svimma men lyckades låta bli. Tur det.
Så nu sitter jag här med två ömma fingertoppar och en smärtande hand.
Tanten som skulle ta provet började med stt sätta en kanyl i handen för det var rätt många rör jag skulle ta (5 stycken)... när hon tagit ett och ett halvt blev det en stor bula på ådran som gjorde jätteont så hon fick sluta. Hon letade efter kärl i armvecken men de tycktes inte vilja vara med längre så hon gav sig på fingrarna i stället... när hon fått ut ytterligare ett och ett halvt rör blev det till att ge upp. Jag var kallsvettig och mådde inte toppen.
Efter sjukan åkte jag till skolan och jobbade lite med utställningen vi ska ha... efter det gick jag, Justine och Anna på knalle, slutade med att jag och Justine hamnade på Ica Maxi och köpte både mat, filtar och kläder! Mycket najs
Köpte en brun tunika som jag är fullkommligt kär i nu! Ska ha den på lördag när jag ska på födelsedags-hejdå fest! Mycket bra, mycket bra.

Pratade med mamma innan idag med, kanske har fått jobb på hennes jobb! Ska bli kul! Ska åka runt i stan och ta kort och skriva och sedan lägga upp det på hemsida... najs najs! Spännande att ha mamma som chef    ; )

Nu har jag pluggat och ätit lite.
Ska fortsätta plugga nu tror jag, men det gör rätt ont att skriva... Jäkla cp sjukhus, att de aldrig ska göra, eller säga, något bra!?
Hoppas bara proverna är bättre än förra gången... annars ballar jag ut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men döööööh ska din födelsedagspresse ligga på mitt rum för all framtid eller?! kom häääääm vi börjar oooom igen! vi glömmer aaaallt, där ute eeee de så kallt! kom häääm!

2008-05-26 @ 21:49:22
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Anonym

men döööööh ska din födelsedagspresse ligga på mitt rum för all framtid eller?! kom häääääm vi börjar oooom igen! vi glömmer aaaallt, där ute eeee de så kallt! kom häääm!

2008-05-26 @ 21:50:18
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Kaos

Men SUCK på sjukhuset!

Hoppas du får jobbet, för mig ser det rätt mörkt ut just nu... (ring då jäkla arbetsgivare som du lovat, ring...) Så du får nog ge mig en snabbkurs i arbetsförmedlinges hemsida!

2008-05-27 @ 10:18:58
Postat av: Josefine

Jag säger som ämäli, kom häm! Va ä dä hä fö nå, kom häm nu! Haha. Btw, vilken sadistisk tant ändå.

2008-05-27 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0