Besvikelse.

I går lades jag in på sjukan, fick behandling och värdens bästa besök av mina budar - tackar för detta!!

I morse kom de in på ronden och sa att de tyvärr var så att min operation flyttats och att jag skulle skrivas ut och fick åka hem nu. Jag fatta noll.
Men nu blir det att gå omkring och ladda och ha ångest fram till den 21/11, då jag ska skrivas in igen innan operationen som är den 25/11.
Svårt att känna mig motiverad alls nu, ren och skär besvikelse. Svårt att få upp orken och modet att gå igenom det TVÅ gånger typ... aja.
Jag grät i alla fall inte när de satte kanylen i går så jag är stolt över migsjälv.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Framsteg ang kanylen, men ändå... Kan man bli mer frustrerad? Vad var deras orsak? Herregud.. Blä!

2008-11-04 @ 13:46:12
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Justine

Kämpa på bara! Du fixar allt!

2008-11-04 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0