Ge mig ett nummer!

Vi har fått erbjudande att titta på en lägenhet!
Mycket najs!
En trea på Norrby...

MEN, det finns inget telefonnummer till de som bor där nu, så jag ringde till kontoret och tanten säger att jag får gå dit och ringa på... läskigt värre, och får man verkligen göra så!?
Hon sa att om jag inte fått tag på dem innan måndag så skulle vår betänketidsperiod förlängas så vi kan försöka lösa det på något annat sätt... men hur sjutton ska det gå till?
Så jag får väl ta mig dit i morgon och ringa på... är de inte hemma får jag väl lägga en lapp i brevlådan med mitt telefonnummer och be dem höra av sig så jag kan få kolla på den. Vore ju bra om man kunde kolla i helgen när Martin ändå kommer hit lixom... men men, får se hur det blir med detta.

Har inget att göra och är rastlös idag så kanske tar bussen ner till stan igen och går dit... kanske.
Nu tycker jag Martin ska ringa mig, han bara åker bandvagn hela dagarna, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0