I en soffa i småland

En helg hemma i småland.
UNDERBART

Fredag efter vårt littsem tog jag bussen hem och Jonas mötte upp mig på stationen, vi gick hem till mor min, lämnade mina grejer och fikade lite äppelkaka mormor bakat.
Vi drog ut i regnet och satte oss på en buss till IKEA / A6... Gick omkring ett tag, och fikade länge innan vi gick hem igen och kollade på tv och slappade loss i soffan.

Mamma kom hem från sthlm och jag fick mig en jättemysig mössa och massa kramar.
Kvällen tillbringade jag och mamma i soffan med mat, tv, skratt och prat.

Lördag hade jag och mamma bestämt att vi skulle ha loppisrunda, helt sjukt kul hade vi! Älskart! Var ute på kolonin och fikade och plockade äpplen med, men det var kallt och fuktigt där ute så vi åkte snabbt vidare in mot stan igen...
Vi hamnade även på IKEA där det köptes plastburkar och en citruspress, haha.
Efter trippen hamnade vi i soffan en liten stund, innan HP kom och det blev fika... mumms...

Så, äntligen, begav jag mig ännu djupare in i småland och till Nässjö!
Där blev det inte så mycket soffa, men säng! Tv-spel och bra musik.


Söndagen flög förbi med mycket mat, kladdkaka och prat.
Det bästa pratet var nog att bror min ringde och tackade för presenten. Han är inte min bror, men lite... och det käns som om han verkligen bryr sig och vill ta del av mitt liv. Han förstår. Tacksamt.
Jag fick lyssna på lilla bebisen med, hon skrek i bakgrunden... sött.

Nu har det blivit måndag och den ska tillbringas med först Josie och sedan i kväll blir det J-södra med Jonas!
Kalas.

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe detta med loppis asså, ni prisar de så! :P shoppade du nåt då?

2008-10-06 @ 13:04:38
URL: http://denisekarlsson.blogg.se/
Postat av: Justine

JAAA VI PRISAR LOPPIS!!!



Borås är sig inte likt utan Emma.. Kom heem!

2008-10-06 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0