Söndag.

Idag började bra.
Och höll sig bra i kanske en halvtimma, sedan dess har det bara gått utför.
Marty är på dåligt humör och jag tror jag slår ihjäl honom snart om han inte skärper till sig!

I går var vi i alla fall och tittade på en lägenhet alldeles nära Sara och Oscar, så vi va där och fikade med.
Den var supernajs, tror jag. Vi har lite ångest men vi tycket om den, hyffsat fräscha tapeter i alla rummen och planlösningen var bra. Men vi ska dit och titta idag igen för att kunna bestämma oss. Vi hoppas även på att killen som visade oss lägenheten ska ha hunnit städa lite så man kan gå lite mer obehindrat genom lägenheten utan att hoppa över väskor, disk, matrester, papper, leksaker, skor och dockvagnar.
Men i alla fall.
Hallen var ljus och stor, toaletten med - tyvärr inte kakel med fräsch ändå.
Toaletten var vit, badkar med dusch, vävtapet.
Köket var "lagom" stort, grön fondvägg och vitt resten, även snygg köksbänk i trä.
Vardagsrummet var ljust och mysigt med utgång till balkong, parkettgolvet var dock lite trasigt vid balkongdörren.
Sovrummet var ljusrosa, superfräscht, måste va nytapetserat, stort.
Andra rummet var sådär, lite tveksamma om tapeterna men ska kolla om det går att få göras om.
Klädkammaren var bra, med utgång till balkongen - skratt.

Nej om jag ska återgå till surisen i soffan innan det är dags att slänga i en ny maskin med tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0