Är det såhär det ska vara?

Idag är det lördag, natten bjöd inte på särskilt mycket sömn eftersom jag hostade mest hela tiden och satte slem i halsen så jag inte kunde andas, mys.
Upp på morgonen, åt en härlig frukost i soffan och gick sedan ner på stan för att handla på apoteket, målet var egentligen knalleland men eftersom apoteket inte finns där fick vi ta omvägen genom stan.

Gick på knalle lite, kollade efter plastmuggar och tallrikar men hittade inte det vi ville ha, letade efter en väst med... men det fanns typ inte.
Svängde runt innte på Harald nyborgs med, Han letade efter veke till en ny stav men får nog beställa via nätet i stället för det han letade efter fanns inte.
En snabbsväng på willys med för att inhandla det sista till dagens grillning, som snart sker i Annelundsparken, mysmys!




Som ni kanske försår av rubriken är jag inte på topphumör. Fel saker har sagts vid alldeles för fel tidpunkt och jag är inte pepp. Känns som om inget man säger eller gör passar, någonsinn. Kul.
Men men... går väl över det med.

Kommentarer
Postat av: robiN

Kolla in min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M värde 500:-

2009-04-18 @ 16:22:50
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Jag har just nu en bloggdesign som ska lottas ut,

är den någonting för dig? kika in och titta!

http://tildisens.blogg.se/2009/april/utlottning.html

2009-04-18 @ 16:29:03
URL: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0